Gratis rondje kermis op ’t Kruis Bruist

Dit weekend is het feest op de ijsbaan! Van vrijdag 19 t/m zondag 21 juli vindt ’t Kruis Bruist plaats met o.a. kinderspelen, kermisattracties en een obstacle run voor families. Ook staat er een grote feesttent met iedere dag live muziek van o.a. The Recipe, de Crossband, The Tour en dj Jacco Silver.

Aanstaande vrijdagochtend, op de laatste schooldag, krijgen alle kinderen van de Familieschool een gratis ritje aangeboden in een van de kermisattracties. En omdat we hopen dat alle kinderen dit weekend weer terugkomen, krijgen alle leerlingen een gratis munt mee naar huis. Deze munt kan dit weekend ingeleverd worden bij een kermisattractie naar keuze. Nóg een gratis ritje dus!

’t Kruis Bruist is in 2020 bedacht door een groep enthousiaste Kruizenaren om de kermis van ’t Kruis nieuw leven in te blazen. Sindsdien staat het derde weekend van juli in het teken van sociale, sportieve en gezellige activiteiten voor jong en oud(er). Het evenement wordt volledig georganiseerd door vrijwilligers. Daardoor kunnen we het evenement laagdrempelig houden en is de toegang tot het terrein gratis. Kijk voor meer informatie en de foto’s van vorig jaar op kruisbruist.nl.

***

tKruisBruist-logo met blauwe achtergrond tKruisBruist-logo met blauwe achtergrond